Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

söndag 6 maj 2018

Affirmationer

Det här med affirmationer. Det är så roligt. Jag samlar på bra affirmationer. Lyssnar inåt men får även en del inspiration från sociala media. Det är bra om de känns bra i kroppen. Min favorit just nu lyder så här:❤️Jag är så lycklig och tacksam över alla sätt som universum välsignar min dag ❤
Jag kan fila på en formulering ett tag tills den känns rätt i hjärtat. Tills den skapar vibrationer i mitt väsen och hela jag känner JAAA. Då vet jag att den motsvarar den vibration jag vill uppnå. Som jag står på tröskeln mot. 

Affirmationer öppnar upp flödet mer om de känns rätt. Det är att väga orden på guldvåg tills jag får in den rätta känslan. För när jag gör det - då klarnar det. Och luften blir turkosblå. Allt känns lättsamt och rätt och i fullkomlig kärlek och tillit. ❤

Körsbärsträd i full blom. Taget med mobil.
Affirmationer är en del av mitt dagliga energiarbete. Jag spelar in dem i mobilen med så mycket inlevelse jag kan för att lyssna på varje dag efter meditationen. Jag har märkt att en del behövs inte längre utan de behöver ersättas av andra som är mer i linje med där jag är just nu. Det är en himla härlig känsla när det sker. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar