Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

tisdag 18 oktober 2016

Ett livstecken

Fick första dosen i onsdags. De första dagarna gick bra, då var jag speedad av kortison. Men sen i söndags är det slut på korisonet för den här gången och jisses vad det påverkar mig. Trötthet? Oh yes. Så jag gör smoothies på rödbeta för att ha någon ork alls. Läste någonstans att rödbeta hjälper till vid cellbildningen så det kommer väl till pass för mig.

Dagens smoothie
Men det är ju också en mörk månad, så det är väl fullt tillåtet att ligga i soffan och vila flera gånger om dagen. Jag är i alla fall inte förkyld eller har feber, alltid något positivt. :-)

2 kommentarer:

  1. Det är alltid tillåtet att ligga på soffan men det känns ju EXTRA gött den här årstiden :)

    SvaraRadera
  2. Rödbeta är toppen och funkar för det mesta :) Fin blogg du har!

    SvaraRadera