Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

tisdag 24 mars 2015

Bloggfasta

Har så många uppslag till blogginlägg, men tiden och orken räcker inte till. Har därför beslutat mig för att ta en bloggfasta inför påsken. Hoppas jag funnit något sätt att vaska fram mer av tiden och orken efter påsken. Till dess önskar jag 

Glad Påsk!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjummz812IoAE9RXPgD0qLFDvxlCRODPH40jUhJKmqsahp8WTsaU7XzuBMKYBCWBu8iggMsmJp-3ri8XF9iHinJrw45QAdNphcPY4ht1HxGNa6480rX8i8meMOCzieWuWTytD2fq8Vi5Ik/s640/Easter+Deviled+Egg+Platter+.jpg
Bilden har jag lånat från http://www.hungryhappenings.com/

2 kommentarer:

  1. Vet precis hur det känns... Ha en lugn, fin och glad påsk !
    Kom tillbaka med förnyade krafter. Mycket energi i ägg, sägs det. Vispa ägg, socker och häll i porter !:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack <3 Har vilat upp mig nu och känner att krafterna är åter. :)

      Radera