Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

lördag 23 augusti 2014

Ett livstecken

Här kommer ett livstecken från mig. Har hänt mycket sen sist. I måndags var jag och lyssnade på boksläppet för Elisabet Nemerts senaste bok Ringens gåta

Mobilbilden blev väl inte den bästa, ni får ha överseende.

Riktigt roligt att få träffa Elisabet Nemert eftersom hon är en av mina favoritförfattare. Blev en signering i mitt ex förstås. :)

Annars blev jag liksom många andra överraskad av hösten som kom plötsligt. Vart tog de varma augustidagarna vägen? Nåväl, det blir fina bilder under promenaden av regndropparna.

Jag kurar ihop mig i soffan med Ringens gåta istället. Det har jag sett fram emot hela sommaren. 
Var sak har sin tid. :)

2 kommentarer:

  1. Låter härligt det där, kura ihop sig med en god bok efter en fin höstpromenad!
    Men jag saknar dom ljumma augustikvällarna förstås... om jag minns rätt så har hösten kommit väldigt plötsligt flera år nu. Fin bild!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! visst är det fantastiskt vilka fina bilder mobilkameran kan åstadkomma.

      Radera