Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

fredag 17 januari 2014

Redan fredag!

Ännu en intensiv arbetsvecka ligger bakom mig. Intensiv i många avseenden. Ändå känns det som jag mest längtat hem när jag varit på jobbet. Längtat hem för att fortsätta skriva synopsis. Började skriva det som en deluppgift i Lilla Romanskolan. Aldrig hade jag kunnat ana att jag skulle tycka det var så roligt att skriva synopsis, men det är det. 

Så nu vet ni vad jag har för mig istället för att blogga. :)

Ha en trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Ja, var sak har sin tid. Lycka till med skrivandet! och en trevlig helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det, behöver påminna mig om det ibland. Tack! Hoppas du också hade en trevlig helg. :)

      Radera
  2. Måste erkänna att jag inte helt visste vad synopsis var... Fick googla det. Nu har jag läst om både det och manus och scriptment och jag sitter här och kliar mitt hår. Undrar just vad det är du håller på med... Kul är det tydligen i alla fall, och det är huvudsaken! Må gott! Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur går det för ditt manus? Du håller väl på och skriver du också? Ja roligt är det, du kanske skulle pröva att skriva synopsis du också? Må gott! Kram

      Radera