Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

onsdag 30 juni 2010

Schamaner överallt...

En bok kallade på mig i bibliotekets vagn för böcker som gallrats ut. Schamanens cirkel fångade min uppmärksamhet. Den följde med hem för tio kronor. Helt ok pris för en bok. Det är en sann berättelse som utspelas i Sibirien. Den återfinns också i Berits lista. Rekommenderas varmt för er som inte har läst den!

Igår var Kiesha och pratade på Flowering. Själv satt jag och läste schamanens cirkel så ögonen blödde. Fick ingen biljett till föredraget eftersom det blev fullbokat på nolltid. Vilket säger en hel del om den medvetandehöjning som pågår på vårt jordklot just nu.

Och min förra yogalärare ska åka till Ecuador de närmaste dagarna för att delta i en ceremoni med en schaman och hans folk. Riktigt riktigt spännande!

... så ja, det är mycket med schamaner just nu...

Många spännande saker sker
bara man håller ögonen öppna och SER. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar