Välkommen till min blogg om vardagsmagi!

Här delar jag med mig av guldkornen jag finner på min resa genom livet.

onsdag 21 oktober 2009

Underbara onsdag!

God morgon, god morgon alla vänner!
Åh, idag är jag full av energi och på kanonbra humör. Trots att dimman ligger tät och termometern säger 1.7 grader. Hutter....
Ikväll ska jag lyssna på ett föredrag om Beatrix Potter. Den brittiska författaren som skrev om Pelle kanin mfl. Känner en samhörighet med Beatrix eftersom vi båda skrev /skriver (jag är inte död än så länge, vad jag vet iaf ;D ) om djur.
Innan kvällen ska jag slutföra mitt projekt med att trycka text på t-shirts. Jag har två på gång: en mörkgrön med vitt tryck som nästan är färdig och som jag redan nu ser blir kanonbra, och en i ljusblå lila färg med svart text som K ska få. Tror ni hon blir glad? Det är min förhoppning iaf! :)

Det här blir en bra dag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar